google.com, pub-6215625291739348, DIRECT, f08c47fec0942fa0

A játékgyűjtemény befejező részében újabb 5 játékot mutatunk be. A cikk végén megtalálható az összes eddigi epizód linkje, melyekkel könnyedén ugrálhatunk és keresgélhetünk majd a játékok között. 

Reméljük, tetszett a játékgyűjtemény cikksorozat, ha igen, kövessétek Facebook oldalunkat, és írjátok meg a véleményeteket erről a cikksorozatról, de akár a többi Ötletmánia oldalon található cikkről is.

Következzen, tehát az utolsó ( :'( ), búcsúzó rész:

 

Öt szó

Öt szó - J, mint Játékgyűjtemény- 15. rész

Kellékek: papír, toll

Játékmenet:

Minden játékos öt szóval jellemzi magát egy papírlapon. Amikor kész van, bedobják középre, majd a játékvezető egyesével kihúzza és felolvassa azokat. A csoport tippelhet, hogy melyiket ki írta.

 

Különféle csoportok

Különféle csoportok - J, mint Játékgyűjtemény- 15. rész

A játékosok körben ülnek. A játékvezető megnevez egy csoportot (pl.: kutyagazdik, szemüvegesek, sportolók, jó matekosok, balkezesek, édesszájúak, stb.). Azok, akik ehhez a csoporthoz tartozónak érzik magukat, felállnak. Ha egy következő csoporthoz is tartoznak, akkor egyet lépnek a kör közepe felé. A többiek addig maradnak a helyükön. A játék akkor ér véget, amikor az első játékos beér a kör közepére.

 

Fej vagy írás

Fej vagy írás - J, mint Játékgyűjtemény- 15. rész

Kellékek: pénzérme, kulcscsomó

A játék menete:

A játékosok két sorban, egymásnak háttal állnak vagy ülnek, fogják egymás kezét. A sor végén a földön van egy kulcscsomó, A sor elején a játékvezető áll és feldob egy pénzérmét. Ha írás, akkor nem kell csinálni semmit, ha fej, akkor kézszorítást kell továbbadni. A sor utolsó embere- ha elért hozzá a kézszorítás- felkapja a kulcscsomót. Amelyik csapat gyorsabb volt, annak az utolsó játékosa előre kerül. Ha valamelyik csapat írásra is felkapja a kulcscsomót, akkor az első ember visszamegy utolsónak. Az a csapat nyer, ahol először visszaér az első ember a helyére.

Megjegyzés: Kulcscsomó helyett egy 10-es csomag papír-zsebkendőt, vagy egyéb puhább tárgyat is használhatunk ,,kincsnek”. A kulcscsomó egy kicsit vághat…

google.com, pub-6215625291739348, DIRECT, f08c47fec0942fa0

 

Ádám teremtése

Ádám teremtése - J, mint Játékgyűjtemény- 15. rész

Egy játékos elindul és megérinti egy kiválasztott társának az ujjhegyét (amint az Michelangelo festményén látszik). Ketten mennek tovább, a második megérinti a frissen kiszemelt harmadikat, és az ujjhegyükkel összekapcsolódva mennek tovább. A ,,teremtési lánc” így növekszik, amíg minden játékos hozzá nem kapcsolódik.

 

Nindzsa

Nindzsa - J, mint Játékgyűjtemény- 15. rész

A játékosok szűk körben állnak. Jelre mindannyian egy nagyot lépnek hátrafelé, és közben egy nindzsa- kiáltással felvesznek egy harci pozíciót, majd mozdulatlanul megállnak. Az egyik játékos kezd, egyet lépve mozdulhat a jobb oldali szomszédját támadva. A célja, hogy a kézfeje élével megérintse (,,levágja”) annak kezét (az alkalrját kell eltalálnia). A megtámadott játékos védekezésként egyet léphet. Ha eltalálták, akkor kiesett, ha nem, akkor azonnal támadja tovább a tőle jobbra állót. Tehát mindenki kettőt léphet: egy lépés a védekezés, a következő a támadás. A 2 lépés után abban a pozícióban kell maradni, amiben befejezte a mozgást, addig, amíg körbe nem ér a kör.

 

 

Játékgyűjtemény- 1. rész

Játékgyűjtemény- 2. rész

Játékgyűjtemény- 3. rész

Játékgyűjtemény- 4. rész

Játékgyűjtemény- 5. rész

Játékgyűjtemény- 6. rész

Játékgyűjtemény- 7. rész

Játékgyűjtemény- 8. rész

Játékgyűjtemény- 9. rész

Játékgyűjtemény- 10. rész

Játékgyűjtemény- 11. rész

Játékgyűjtemény- 12. rész

Játékgyűjtemény- 13. rész

Játékgyűjtemény- 14. rész

 

google.com, pub-6215625291739348, DIRECT, f08c47fec0942fa0