A játékgyűjtemény hatodik részében ezúttal nem soroljuk különböző kategóriákba a játékokat, és csak 5-5 játékot mutatunk be ,,epizódonként”, ezzel is megkönnyítve kedves olvasóinknak, követőinknek dolgát a játékok kiválasztásának terén.
Jöjjenek tehát a játékok, kellemes időtöltést kívánunk hozzájuk!
Zsip- zsup
A játékosok körben ülnek. A középen álló játékos rámutat valakire. Ha közben azt mondja, ,,zsip”, akkor az illetőnek a jobb oldali szomszédját kell megneveznie, ha azt mondja, ,,zsup”, akkor a baloldalit. Ha azt mondja, ,,zsip-zsup”, akkor mindenkinek új helyet kell keresnie, és a középen álló játékos is megpróbál leülni. Az folytatja, akinek nem marad hely.
Zsákos mesélős
Előkészítés: 2 zsákot egyforma, apró tárgyakkal telepakolni
Kellékek: 2 zsák, apró tárgyak
Játékmenet:
A játékosok félkörben ülnek, a két szélén van egy-egy apró tárgyakkal telepakolt zsák. Az egyik oldalon ülő első játékos odamegy a zsákhoz és elkezd egy történetet mesélni. Közben kihúz egy tárgyat a zsákból, ezt a tárgyat is beleszövi a történetbe, majd átadja a szót a másik oldalon ülő első játékosnak. Ő addig meséli tovább a történetet, amíg meg nem találja a saját oldalán lévő zsákban ugyanazt a tárgyat, amit az előtte beszélő kihúzott. Ha megtalálta, ő is húz még egy tárgyat, azt beleszövi a történetbe és átadja a szót a másik oldalon ülő második játékosnak. Így megy végig cikkcakkban a mesélés.
Néma vendégek
Egy játékos a szállodai portás, a többiek a szálloda vendégei. A vendégek sorra egymás után jönnek, de mivel mind némák, nem tudják elmondani, hanem csak elmutogatni, hogy mi a problémájuk. A portás igyekszik minél több vendégnek teljesíteni az óhaját.
Le akarok ülni
Előkészítés: székeket elrendezni
A játék menete:
A székeket elrendezzük a teremben össze-vissza, ezeken ülnek a játékosok. Egy játékos a terem sarkából indul és megpróbál egy üres székre leülni. A többi játékos célja, hogy ezt megakadályozza, vagyis mindig átüljenek arra a székre, amelyikre ő éppen le akar ülni. A játékosok nem beszélhetnek egymással.
Variáció: Nehezítésként lehet több üres széket is a játékba vonni.
Varázsló
Akit a varázsló megérint, az sóbálvánnyá változik, vagyis abban a pozícióban kell maradnia, amelyben megérintették. Ha viszont két szabad játékos kézen fogva körbeveszi a sóbálványt, akkor ismét szabaddá válhat. A varázsló az egymás kezét fogókat is megérintheti, akkor ők is sóbálvánnyá változnak, őket is ugyanúgy lehet felszabadítani.
A holnapi napon újabb 5 játékkal ismerkedhetünk meg, addig is nézzetek körül az oldalon, és lájkoljátok Facebook oldalunkat a többi érdekes játékért és praktikáért!
Játékgyűjtemény- 5. rész itt is elérhető.